Alla inlägg under september 2013

Av Deltin Bystrand - 4 september 2013 13:51

Heeeeeeeeej!!!



Jag har iintee haft tid att blogga denna sommaren pg.a att jag har rest myckeet i sommar och på vissa stälen hade jag inte internet men men..


I sommar har jag :


Tävlat i Skåne

Varit på bröllop

Tränat

Varit på Grönan

Varit i Tänndalen

Börjat ny skola

Persat i 80m och 60mh

Fått en ny dator

Badat i sjöar

Varit på 80 års kalas i Värmland

Varit i S:a Råda

Varit i Norge

Shoppat

Varit vid ett vattenfall

Sett Rihanna i Globen

Tävlat på Stadion

Åkt bil

Fått tandställning

Varit i Gamleby

Badat i havet i Skåne

Fått en ny vän : Emmy

Varit i Uppsala

Ätit mjukglass och pinnglass

Träffat mina kusiner

Fått en bauta gädda i nät

Fiskat kräftor

Hälsat på Julias grav

Varit på friidrotts läger


Mm..


Jag kan inte skriva allt men mer har jag varit med om!


Bilder:

               


Jag hoppas att jag kommer vara mycket mer aktiv nu än jag har varit under sommaren!! :)



Följ mig på :

Instagram : stockholms_brud eller om du känner mig _gretasprivata_

Vfm : ♥Greta♥Deltin♥




HOPPAS ATT VI SES!!    


Presentation


Hej, jag är en gaaalen tjej som bloggar så ofta jag kan!! (eller när jag kommer ihåg :P)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards