Alla inlägg under december 2012

Av Deltin Bystrand - 31 december 2012 23:45

GOTT NYTT ÅÅÅÅÅR!!!♥♥         

Nu är jag i Uppsala (hoppnings vis) för jag lägger in detta i framtiden!!:P

Men Gott Nytt 2012 oj jag menade 2013!!!!!:D


SNART DRAR JAG TILL FJÄLLEN!!♥♥♥♥


 

(Old Pics)

    

Av Deltin Bystrand - 28 december 2012 10:00

...säga att jag kommer inte kunna skriva vid nyår för då ska jag åka till Tänndalen med min släkt.

Men efter nyår kommer det komma upp bilder och filmer och massa annat skoj!!♥

Det här skrev jag igår men har gjort så det kommer upp idag!! :D♥

 


Heeejjjj råå!!!

Av Deltin Bystrand - 27 december 2012 18:00

Heej!!

I julklapp fick jag bl.a en dator, ett sängöverkast, en pyamas!!

Jag fick inte så mkt efter som att jag fick en dyr dator men blev suuupernöjd ändå!!♥


  Här är en video från när jag och min kusin sminkar varandra medans vi blundar (tradition)!!!





Hare så bra heej dåå!!!     <--- Jag och Sigrid!!!♥

Av Deltin Bystrand - 22 december 2012 16:53

Hej jag har inte bloggat på ett tag men jag är inte en sådan som bloggar för varje liten sak som händer!! Det jag gör är att jag kommer blogga mest vid tävlingar men även lite då och då!!
Idag är det dan, före dan före DOPPAREDAGEN!!!
Imorgon kommer våra kusiner och mormor och morfar till oss för att fira jul!! Och därför har vi städat som galningar idag. Jag blev VÄLDIGT nöjd med mitt rum.

Min hund har opererats och har tratt så vi kallar honom "Tratten" eller i alla fall jag gör det! :)
Men han är jättesöt!!




Hej Då och ha en God Jul om vi inte ses eller hörs eller vad man nu gör på en blogg.....
Jaja GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!!! <333 :**

Av Deltin Bystrand - 14 december 2012 21:41

Hej hej i lingonskogen!!
Skulle gärna vilja ha lite frågor så ställ frågor nu!! :P

Av Deltin Bystrand - 14 december 2012 07:35

Hej jag ska gå till skolan nu men det kmr ett videoinlägg lite senare!
På onsadg slaggar Bella och Linda kanske över, vi hoppas på det bästa!!
:D

Tjaråå

Av Deltin Bystrand - 13 december 2012 22:50

Jag är så glad för jag har precis kommit på mitt lösenord till denna blogg och kan blogga liite bättre nu!! <333
Tack om du har hängt kvar under min "lilla paus"! Älskar er!
Under tiden har jag vunnit två tävlingar!! Eller rättare sagt två grenar i en tävling!! :) 60m pch 60mh (häck), och datt personligt rekord i de båda grenarna!!
Instagram, Twitter : snabba_snigeln
Facebook : Greta Deltin
Följ mig gärna!

/Greta

Presentation


Hej, jag är en gaaalen tjej som bloggar så ofta jag kan!! (eller när jag kommer ihåg :P)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards